House by the sea...


Om mindre än 5 timmar så är jag på väg att packa in det sista i bilen. Karlskrona är destinationen. Om tre år så kommer jag tillbaka något smartare, något visare, och betydligt äldre ;)

Min lägenhet ligger relativt nära havet, så då passar denna låten bra. I alla fall titeln.
Något som jag absolut kommer ta med mig är Sara (som trots att hon är norrlänning tar underbara bilder, checka ut hennes blogg(ar)!) och hennes underbart ofattbara miner som kommer fram ibland. De är magiska :D 




Ungefär så här kommer det se ut när jag flyttar:
Bilden är tagen från första vistelsen i Karlskrona.

Gudalika fåglar.
Nikon D90, 18-105mm VR
1/640 | f/5.6 | ISO-200 | 105mm
2010-07-27 kl. 11:30





Comments



Kommentarer

Posted by: S A R A - En fotoblogg

sv: tack så mycket :)

2010-08-29 @ 09:03:06
URL: http://onlyssara.blogg.se/

Posted by: Jona

Jag kollade igenom den där Saras bilder.. gillade dom inte alls. Mer liv och baktanke i dina, bara så du vet. Hoppas du får det fint i kallekrona!

2010-08-29 @ 12:51:05


Leave your comment here:

Name:
Remeber me!

E-mail: (Will not be publiced)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0