Uppdatering


Här kommer några ytterst slumpade bilder i en minst lika slumpad ordning: Matkasse
Min matkasse, 9e maj. ~300 kronor :)


studentmiddag
En middag jag lagade


stol
En skön stol. (Vi köpte två (väldigt) sköna stolar till mamma och pappa i påskas)

Shoe
Skönaste skon som finns.

Vårtecken.
Blomma. Blå till råga på allt.

Tandkräm
Tandkräm!

En bild på mig, helt enkelt.
En bild på och av mig. Tagen i mars någon gång (femtonde om man ska tro på kameran)

Charlie

Charlie jaw #2

Charlie jaw #3

Charlie jaw #4

Söt :D Laddare
Laddare
Charlie [focused]
Charliiiee.

Charlie [releaxed]
Charliie.

Spring. Vår.
Vårtecken


Dagens låtutklipp:

"Everyone needs a helping hand;
Who said I would not understand?
"

Dagens citat:" Common sense is not so common. "

Dagens utdrag ur dagens bok:
- Jag höll ett tal en gång, sa han plötsligt och oförmedlat. Du förstår nog inte
varför jag tar upp den saken, men det är bara för att min hjärna arbetar så
fenomenalt fort och jag är, grovt räknat, trettio billioner gånger så intelligent
som du. Låt mig visa dig. Tänk på ett tal, vilket som helst.

- Öh, fem, sa madrassen.
- Fel, sa Marvin, där ser du.

Madrassen blev mycket imponerad av detta och insåg att den stod inför en betydande personlighet.

- Liftares Guide till Galaxen


Dagens länk: meullerphoto





Comments



Kommentarer

Posted by: Jessie

De första bilderna på Charlie är riktigt skräckinjagande medan han på de andra två som kommer senare är hur gullig som helst! :-) Och de blå blommorna gillade jag skarpt, fast sen så gillar jag också blått ^^

2011-05-13 @ 07:39:31
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Posted by: Elina

sv: Jaa eller hur, jag funderar på att bo där. Liksom bara flytta in i ett hål i marken. Mysigt!



Riktigt bra fångade bilder på Charlie, han ser rätt så galen ut! Men så söt :)



Och tillsist, dagens länk. Glad jag blir! Massor av kramar till dig :D

2011-05-13 @ 08:18:21
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Posted by: Oliver

I saw what you did there, smart.



Momsen tillbaka på maten (;

2011-05-15 @ 22:05:20

Posted by: Mikaela Martinsson

Charlie gör sig väldigt bra på bild! Speciellt de översta fotona. ;)

Bra skrivet också för den delen!

2011-05-16 @ 17:10:54
URL: http://martinssonfoto.blogg.se/


Leave your comment here:

Name:
Remeber me!

E-mail: (Will not be publiced)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0