King without A Crown


Där ska jag gå. I tre år. När jag slutar ska jag vara bäst, helt enkelt.
Webb, Internet & Programvaruteknik, 180 högskolepoäng.
Min bloggdesign kommer bli den finaste någonsin,
Och jag kommer ta plåtat Karlskrona's alla hörn.
Min kamerautrustning kommer vara het.
Men min dator får orka med 3 år till.
Fastän den borde pensioneras, nu.
Här kommer ett litet smakprov,
På mina första timmars
vistelse i mitt nya hem.
Därför ska ni inte
kunna klaga på
mina bilder.
Detta
gjorde
jag enbart
för att vara jobbig :D





BTH byggnation.



Träffade en annan varelse som var ute på promenad :)


BTH staty.



BTH reflektion.



Jag blev jordnära, för en stund.



Sist men absolut inte minst, JAG :D
Frågan är som kvarstår, vem tog bilden?





Comments



Kommentarer

Posted by: Fotograf Sara Marklund

Näst sista bilden är grym!

2010-08-30 @ 00:56:23
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Posted by: Johannes

Jo man tackart :D

2010-08-30 @ 22:27:00
URL: http://johanneslang.blogg.se/


Leave your comment here:

Name:
Remeber me!

E-mail: (Will not be publiced)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0